2. kolo přihlášek: do 15.8.2017

Odkaz na stránky fakulty: www.ekf.vsb.cz

Studijní oddělení: 597 322 331

Marketing a obchod

studenti se pro bakalářské studium tohoto oboru přihlašují do programu Ekonomika a management

 

3leté prezenční bakalářské studium • 2leté prezenční navazující magisterské studium

 

Foto z absolventského večírku oboru Marketing a obchod (2014)

 

Co Vás naučíme?

• jak zjistit, co zákazníci potřebují • jak provést marketingový výzkum • jak navrhnout výrobek (službu), který si zákazník oblíbí • jak změřit spokojenost zákazníků • jak správně nastavit cenu výrobku (služby) • jak nalézt nevhodnější distribuční cesty pro dodání výrobku • jak zpracovat obchodní případ (vývoz a dovoz výrobku) • jak správně vystavit zboží v prodejně, aby přilákalo pozornost zákazníka • jak účinně komunikovat • jak sestavit marketingový a obchodní plán pro tuzemské i zahraniční trhy • jak spravovat weby a e-shopy tak, aby byly uživatelsky srozumitelné • jak docílit efektivní on-line reklamy • jak účinně řídit komunikaci prostřednictvím sociálních médií (Facebook, YouTube, Instagram a další)

 

Kde můžete najít uplatnění po studiu?

• jako manažer v marketingovém nebo obchodním oddělení společností na českém, mezinárodním i globálním trhu • jako manažer komunikace ve společnosti • jako product manažer nebo brand manažer ve společnosti • jako nákupní manažer ve výrobní nebo obchodní společnosti • jako manažer v obchodním centru nebo hypermarketu • jako account manažer v reklamní agentuře • jako analytik nebo account manažer ve výzkumné agentuře • jako tiskový mluvčí nebo PR manažer ve společnostech a institucích • jako analytik v tradičních i sociálních médiích • jako copywriter, SEO konzultant nebo PPC specialista

 

Proč si vybrat obor?

• unikátnost oboru • obor byl akreditován jako první v ČR • od roku 1996 úspěšně ukončilo studium 2503 magisterských absolventů • nabídka vybraných předmětů oboru v anglickém jazyce • možnost semestrálního studia v asijských zemích (Japonsko, Korea, Tchaj-wan) a zemích EU v rámci výměnných pobytů ERASMUS+ (od roku 2000 vycestovalo 300 studentů oboru) • možnost jednoročního bakalářského studia double degree (dvojí diplom) na britské univerzitě v Huddersfieldu (tuto možnost již využilo 7 studentů oboru) • možnost semestrální odborné praxe ve firmách prostřednictvím marketingového projektu • řešení semestrálních případových a výzkumných studií pro vybrané společnosti (Procter&Gamble, Coca Cola, Arcelor Mittal, OVAK a další) • exkurse do významných firem (například Procter&Gamble, Coca Cola, Hyundai, Bernard, Starobrno) • každoroční absolventský večírek pro končící studenty (letos již po jednadvacáté)  • pravidelné setkávání absolventů oboru po ukončení studia • neformální akce se studenty (výstup na Lysou horu, společné bruslení, návštěva divadelních představení)

 

Jaké předměty budete studovat v bakalářském studiu?

• Ekonomické • Makroekonomie A • Mikroekonomie A • Podniková ekonomika • Finance • Účetnictví • Metodologické • Matematika • Informatika • Statistika A • Operační výzkum • Marketingový výzkum A •  Manažerské • Management • Řízení lidských zdrojů • Manažerské dovednosti • Logistika • Řízení jakosti • Psychologie • Sociologie • Marketingové • Marketing • Spotřebitelské chování • Marketingové aplikace • Marketing služeb • E-marketing • Obchodní • Obchodní činnosti • Obchodní logistika • Obchodní právo • Právo

 

Jaké předměty budete studovat v magisterském studiu?

Strategické • Makroekonomie B • Mikroekonomie B • Podniková diagnostika • Strategický management • Marketingové řízení • Obchodní strategie • Metodologické • Matematika v ekonomii • Statistika B • Marketingový výzkum B • Tržní orientace • Mezinárodní marketing • Business marketing • Obchodní operace se zahraničím Hospodářská politika EU • Specializační • Produktový management • Řízení nákupu • Marketingová komunikace • Digitální marketing

 

 

Chybí Vám informace? Kontaktujte nás!

 

Doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.

 

 

garant oboru Marketing a obchod • místnost E 701 • tel. 597 322 484
• mail: lenka.kauerova@vsb.cz

 


Doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.

 

 

vedoucí Katedry marketingu a obchodu • místnost A 207 • tel. 597 322 515
• mail: vojtech.spacil@vsb.cz

 

 

 

Naši absolventi

 

Ing. Petr Pasek

 

  • absolvent oboru (1998) • majitel jazykové školy Slůně - svět jazyků, která zajišťuje výuku a překlad do 115 jazyků • podnikatel Moravskoslezského kraje (2009) • otevřel veřejné testovací jazykové centrum na EkF

Ing. Jan Stanko

 

  • absolvent oboru (2000) • ředitel marketingové komunikace T- Mobile • odpovědný za řízení kampaní Vánoce s Chuckem Norrisem, vánoční Skokani se Zadarem Volaničem a kampaň s Ivanem Trojanem

Ing. Jozef Vnenk

 

 

• absolvent oboru (2010) • key account manager MAKRO/METRO • Procter&Gamble • spolupráce s EkF – pozvánka na řešení případové studie do centrály P&G v Praze, zajištění odborné exkurse do společnosti P&G Varšava, semestrální case study


 

Ing. Jiří Bargl • absolvent oboru (2009) • senior energy consultant • NUS Consulting Group - NUS Deutschland GmbH • Ing. Pavel Barvík • 1997 • corporate affairs a communication manager • Pivovary Staropramen s.r.o. • Ing. Jan Diehel • 2014 • brand buidlding specialist ice cream OOH • Unilever • Ing. Zuzana Dobešová • 2014 • strategic purchasing manager • ISSM Production and Business Cooperation • Ing. Stanislava Dobrovolná • 2009 • research executive • Nielsen Admosphere • Ing. Tomáš Dostál • 2011 • buyer • Honeywell Aerospace • Ing. Jan Ferlík • 2002 • global brand director • Bayer Consumer Health • Ing. Adam Chmiel • 2009 • Brand & Digital Manager • Henkel • Ing. Petra Henychová • 2008 • e-commerce manager • CEMOD - Groupe 3Suisses International • Ing. Daria Choděrová • 1996 • generální ředitelka • GTH catering • Ing. Veronika Janštová • 2012 • key account management E-commerce • Plzeňský Prazdroj, a.s. • Ing. Jan Kadlec • 2005 • marketing manager • Varroc Lighting System • Ing. Karol Krupa • 2008 • buyer consumer electronics • ElectroWorld • Ing. Petra Krupová • 2009 • sales information manager • Nestlé • Ing. Aleš Kubínek • 2014 • senior trade marketing specialist • Unilever • Ing. Bohuslav Kubový • 2000 • výkonný ředitel • NC Line, a.s. • Ing. Miroslav Kuchejda • 1996 • key account manager • SC Johnson • Ing. Martin Kunc • 2000 • managing director • DEVELOR Middle East • Ing. Lenka Matějková • 2010 • PR manager • Pietro Filipi • Ing. Libor Mikulášek • 1995 • business development specialist • Kofola • Ing. Marie Novotná • 2007 • brand manager • HAMÉ • Ing. Jiří Olejník • 1995 • Director, Sales Central and Eastern Europe • Western Digital • Ing. Aleš Ondrůj • 1999 • tiskový mluvčí • Student Agency • Ing. Karolina Plaza • 2005 • digital media planner • Lionsgate Los Angeles • Ing. Michal Skříšovský • 1997 • marketing director • MANUTAN, s.r.o. • Ing. Roman Šlézar • 2007 • business deputy director • DT - Výhybkárna a strojírna, a.s • Ing. Martina Štiaková • 2010 • product marketing manažer • eD systém • Ing. Martin Šuňavec • 2010 • research executive • Milward Brown • Ing. Michal Šuňavec • 2010 • supply chain business analyst • Philips Personal Health •  Ing. Lenka Šuňavcová • 2010 • team leader link research centre • Milward Brown • Ing. Kristýna Tomsová • 2010 • project manager • Ridera Bohemia • Ing. Martin Tulinger • 2009 • digital marketing manager • eD´System Czech, a.s. • Ing. Ondřej Tyleček • 2015 • asistant brand manažer • Procter&Gamble • Ing. Jakub Vaněk, Ph.D. • 2002 • marketingový a obchodní ředitel • ISOTRA, a.s. • Ing. Jana Vyvlečková • 2004 • client manager • Banco Santander • Ing. Helena Zewdiová • 2014 • channel development specialist • Coca Cola HBC • Ing. Marek Zháněl • 2010 • suppler development manager • TATRA Trucks, a.s.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

 

Další informace

PRACUJI